Afdelingen

Liemers Harmonie Duiven is een gezellige muziekvereniging uit Duiven met ongeveer 100 leden. Liemers Harmonie Duiven bestaat uit een harmonieorkest, slagwerkgroep, jeugdorkest ‘De Notenknallers’, jeugdslagwerkgroep en een koor: Singing Harmony. Daarnaast verzorgt Liemers Harmonie Duiven haar eigen interne muziekopleiding door professionele docenten.

Liemers Harmonie Duiven treedt op in Duiven en omgeving, maar ook in Duitsland tijdens de carnavalsoptochten. Daarnaast geeft men regelmatig concerten met andere verenigingen en neemt men deel aan podiumconcoursen of (jeugd)festivals. Tijdens deze wedstrijden probeert Liemers Harmonie Duiven zich altijd van haar beste kant te laten zien. Jaarlijks verzorgt de vereniging haar voorjaarsconcert en tot 2015 organiseerde men vijf-en-twintig jaar lang Taptoe Duiven.

Op het vernieuwde Remigiusplein organiseert Liemers Harmonie Duiven sinds 2016 het Concert op het Plein. Tijdens dit concert gaan de uniformen uit en de zonnebrillen op. Een luchtige, muzikale middag in het centrum van Duiven.

Liemers Harmonie Duiven is een allround muziekvereniging, die zowel marcherend als concerterend muziek maakt. Plezier maken is daarbij van groot belang. Liemers Harmonie Duiven zorgt ook voor de muzikale begeleiding van zustervereniging Schutterij Onderling Genoegen in Duiven of op concoursen in binnen- en buitenland.