Lid worden

Wat heeft Liemers Harmonie Duiven u te bieden: Goede opleidingsmogelijkheden, een goede sfeer en regelmatig concerten en optredens geven. Daar gaat Liemers Harmonie Duiven voor. Verder biedt het zowel de gevorderde als de beginnende muzikanten een fijne leerzame hobby, waarbij het samenspelen voorop staat. Voor de gevorderde muzikanten zijn er de slagwerkgroep of de harmonie.

Opleiding: De opleiding bij Liemers Harmonie Duiven begint op het instrument naar keuze. De kreet “leerlingen” moet gezien worden als “mensen in de leeftijd van 8 t/m 88 jaar”. Iedereen kan een instrument leren bespelen, hoe jong of oud men is. Liemers Harmonie Duiven kent een jeugd- en senioren contributie en een aantrekkelijke lesgeldregeling. Voor deze contributie krijg je een muziekinstrument in bruikleen, bladmuziek, uniform en muzieklessenaar. Hiermee kun je uiteindelijk wekelijks muziek maken onder leiding van een professionele dirigent in een gezellige sfeer.

Interesse? Kom eens luisteren op een repetitie, concert of vraag een gesprek aan met één van de leden van het bestuur. Als iemand zich aanmeldt als lid, krijgt hij of zij een persoonlijke begeleider toegewezen. In overleg met het nieuwe lid (bij minderjarigheid, ook in overleg met de ouders/verzorgers) wordt gezocht naar een instrument waarop gestart kan worden. Vaak weten nieuwe leden al welk instrument ze willen (leren) bespelen. Het komt echter ook voor, dat het gekozen instrument niet meer “in voorraad” is en dan moet er worden uitgezien naar een alternatief. Een muziekinstrument wordt in bruikleen gegeven aan het nieuwe lid.

Hoe word ik lid?
Stuur een bericht naar secretarisliemersharmonie@outlook.com en wij kijken samen naar de mogelijkheden om te beginnen met muziek maken bij Liemers Harmonie Duiven.